O mnie

Moje zdjęcie
Radomsko, Łódzkie, Poland
Hej! Jestem nauczycielem matematyki i informatyki w szkole podstawowej od ponad 22 lat. Praca z młodzieżą to moja pasja. Lubię rozmawiać z uczniami na różne tematy, nie tylko związane ze szkołą. Staram się zrozumieć Wszystkich bez wyjątku i nie oceniać, bo to nie do mnie należy. Każdy ma prawo do swojego zdania, wolności wypowiadania się, ŻYCIA po swojemu!

czwartek, 21 lipca 2022

Rekrutacja 2023/24

Drodzy Moi!

Informuję, że zapisy uczniów na zajęcia indywidualne i grupowe z matematyki na rok szkolny 2023/24 zostały otwarte. Kto nie zdąży się zapisać, pozostaje lista rezerwowych. 

fot. https://www.szkola.zdrochec.pl/

Jeśli będę mogła pomóc spóźnialskim w poszukiwaniu innego nauczyciela matematyki, to oczywiście pomogę. Kto lubi pracę zdalną może spróbować np. na stronie superprof.pl ( świetne zajęcia). Takich portali macie mnóstwo, wystarczy poszukać. Zawsze po pierwszej darmowej lekcji możecie zadecydować, czy to Wam pasuje, czy nie. Nie każdy też nadaje się do nauki online (nie miejcie wyrzutów sumienia), to było widać w pandemii. Jednak  czas ten nauczył nas zupełnie innej pracy, do której trzeba się przekonać, bo niestety może jeszcze do nas wrócić. Tym bardziej, że coraz częściej studiuje się hybrydowo lub nawet pracuje.  Mnie się udało w tej formie odnaleźć, czego i Wam życzę.

Życzę mądrych decyzji i właściwych ludzi na swojej drodze!

 Powodzenia

Wasza belferka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz