O mnie

Moje zdjęcie
Radomsko, Łódzkie, Poland
Hej! Jestem nauczycielem matematyki i informatyki w szkole podstawowej od ponad 22 lat. Praca z młodzieżą to moja pasja. Lubię rozmawiać z uczniami na różne tematy, nie tylko związane ze szkołą. Staram się zrozumieć Wszystkich bez wyjątku i nie oceniać, bo to nie do mnie należy. Każdy ma prawo do swojego zdania, wolności wypowiadania się, ŻYCIA po swojemu!

wtorek, 31 października 2023

Karty Grabowskiego!

 " Karty Grabowskiego to seria unikalnych gier edukacyjnych pomagających dzieciom w nauce matematyki.

Karty i gry opracował nauczyciel matematyki, Andrzej Grabowski.
Dzięki jego doświadczeniu w pracy z dziećmi karty są tak skuteczne i świetnie
sprawdzają się zarówno w domu, jak i w szkole."


Dzięki uprzejmości Publicznej Szkoły Podstawowej nr8 w Radomsku oraz Pani Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr5 miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu matematyków "Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania matematyki w szkole podstawowej".


     Z pewnością wiadomości i umiejętności pozyskane podczas szkolenia, wspólna nasza zabawa z kartami, zostanie wykorzystana na zajęciach indywidualnych i grupowych. Jak dla mnie to bardzo ciekawa forma pracy z dziećmi. Wymaga sporo sprytu, logicznego myślenia  i znajomości tabliczki. Gry z wykorzystaniem kart są tak ciekawe, że nawet dorośli chętnie by podjęli się próby rywalizacji. Możliwości jakie dają nam karty pozwalają ułatwić  rozwijanie kompetencji matematycznych, a to jest bardzo ważne.

Kilka ujęć ze szkolenia
 



Wasza belferka









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz